Pilotaje de una secuencia didáctica de educación para la paz en grado octavo para promover la inclusión a partir de la empatía y el pensamiento crítico
The current posconflict process in Colombia involves new challenges for educational system, and demands by educational actors several contributions that allow to repair the social interactions that have been affected by violence during half a century of history. Schools have an important opportunity...
- Autores:
-
Pardo Holguín, Misael Antonio
Torres Páez, Yinett Rocío
Vargas Mora, Luis Alejandro
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de los Andes
- Repositorio:
- Séneca: repositorio Uniandes
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uniandes.edu.co:1992/61181
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/1992/61181
- Palabra clave:
- Educación para la paz
Empatía
Pensamiento crítico
Posconflicto
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional