Intuitive Strategies Used by Untrained EFL Teachers to Teach Autistic Students
This project is related to the teaching strategies that teachers intuitively implement in English as a foreign language classes. This, considering the inclusive education guidelines for special needs students in Colombia. The research is focused on different English teachers’ classes and their autis...
- Autores:
-
Castaño López, Juan Camilo
Correa Sánchez, Valentina
Escobar Villa, Luisa María
Vélez Gaviria, Erika Marcela
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad El Bosque
- Repositorio:
- Repositorio U. El Bosque
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unbosque.edu.co:20.500.12495/10692
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/20.500.12495/10692
- Palabra clave:
- Autistic Spectrum Disorder
English as a foreign language
Inclusive education
Special education needs
Intuitive Strategies
370.1175
Trastorno del espectro autista
Inglés como lengua extranjera
Educación inclusiva
Necesidades educativas especiales
Estrategias intuitivas
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional