Propuesta lúdico-disruptiva para el abordaje de la identidad de género
Qualitative research work that analyzes through play the cultural constructions manifested in early childhood around gender identity, approaching the game as a device that allows addressing gender in school with a differential approach. A playful-disruptive input is proposed that materializes the po...
- Autores:
-
Díaz Tovar, Blanca Juliana
Moreno Cuellar, David Leonardo
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad El Bosque
- Repositorio:
- Repositorio U. El Bosque
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unbosque.edu.co:20.500.12495/11721
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/20.500.12495/11721
- Palabra clave:
- Identidad de género
Juego
Primera infancia
370
Gender identity
Play
Early childhood.
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional