El Teatro del Oprimido utilizado como práctica de aula para la apropiación de las competencias ciudadanas en estudiantes de grados 8° de la institución educativa Regional Simón Bolívar.
This study had as a general objective, to implement in the classroom practices the didactic sequence based on the Theater of the Oppressed for the appropriation of citizenship competences in the eighth (8th) grade students of the Headquarters of the Simón Bolívar Regional Educational Institution, fr...
- Autores:
-
Quintana Arboleda, Deyanira
- Tipo de recurso:
- Informe
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/78933
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/78933
- Palabra clave:
- 300 - Ciencias sociales
Teatro del Oprimido, competencias ciudadanas, estrategia pedagógica, secuencia didáctica.
"Theater of the Oppressed", citizen competences, pedagogical strategy, didactic sequence.
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional