El Teatro del Oprimido utilizado como práctica de aula para la apropiación de las competencias ciudadanas en estudiantes de grados 8° de la institución educativa Regional Simón Bolívar.

This study had as a general objective, to implement in the classroom practices the didactic sequence based on the Theater of the Oppressed for the appropriation of citizenship competences in the eighth (8th) grade students of the Headquarters of the Simón Bolívar Regional Educational Institution, fr...

Full description

Autores:
Quintana Arboleda, Deyanira
Tipo de recurso:
Informe
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Nacional de Colombia
Repositorio:
Universidad Nacional de Colombia
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/78933
Acceso en línea:
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/78933
Palabra clave:
300 - Ciencias sociales
Teatro del Oprimido, competencias ciudadanas, estrategia pedagógica, secuencia didáctica.
"Theater of the Oppressed", citizen competences, pedagogical strategy, didactic sequence.
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional