Colombian English Teachers’ Professional Development: The Case of Master Programs

Master degree programs have rapidly increased in Colombia to the point where they are one of the most favored options for English teachers seeking to bolster their professional development. This survey study characterizes eighty participants, their five master programs, and their perceptions concern...

Full description

Autores:
Viáfara, John Jairo
Largo, José David
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad Nacional de Colombia
Repositorio:
Universidad Nacional de Colombia
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66874
Acceso en línea:
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66874
http://bdigital.unal.edu.co/67902/
Palabra clave:
37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Colombian English teacher education
English as a foreign language master programs
English teachers’ graduate education
English teachers’ professional development
desarrollo profesional de profesores de inglés
educación de profesores de inglés colombianos
educación posgraduada de profesores de inglés
maestría en enseñanza de inglés
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial 4.0 Internacional