Colombian English Teachers’ Professional Development: The Case of Master Programs
Master degree programs have rapidly increased in Colombia to the point where they are one of the most favored options for English teachers seeking to bolster their professional development. This survey study characterizes eighty participants, their five master programs, and their perceptions concern...
- Autores:
-
Viáfara, John Jairo
Largo, José David
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66874
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66874
http://bdigital.unal.edu.co/67902/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Colombian English teacher education
English as a foreign language master programs
English teachers’ graduate education
English teachers’ professional development
desarrollo profesional de profesores de inglés
educación de profesores de inglés colombianos
educación posgraduada de profesores de inglés
maestría en enseñanza de inglés
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional