Language Learning Shifts and Attitudes Towards Language Learning in an Online Tandem Program for Beginner Writers
We present findings of a project that investigated the potential of an online tandem program to enhance the foreign language learning of two groups of school-aged beginner learners, one learning English in Colombia and the other learning Spanish in New Zealand. We assessed the impact of the project...
- Autores:
-
Tolosa, Constanza
Ordóñez, Claudia Lucía
Guevara, Diana Carolina
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66905
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66905
http://bdigital.unal.edu.co/67933/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Computer mediated communication
foreign language writing
language learning shifts
tandem language learning
aprendizaje de lenguas en tándem
cambios lingüísticos
comunicación mediada por computador
escritura en lengua extranjera
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional