Integrating Assessment in a CLIL-Based Approach for Second-Year University Students

This article examines the intervention, through the design and pedagogical implementation of two rubrics based on theory from the Content and Language Integrated Learning (CLIL) approach, to assess the oral competences in English of a group of sophomores in a content subject. The data collection and...

Full description

Autores:
De la Barra, Erika
Veloso, Sylvia
Maluenda, Lorena
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad Nacional de Colombia
Repositorio:
Universidad Nacional de Colombia
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66857
Acceso en línea:
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66857
http://bdigital.unal.edu.co/67885/
Palabra clave:
37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Assessment
content and language integrated learning
linguistic awareness
oral production
rubric
aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras
conciencia lingüística
evaluación
producción oral
rúbrica
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial 4.0 Internacional