The Wisdom of Teachers’ Personal Theories: Creative ELT Practices From Colombian Rural Schools
Stemming from a study of what it is like to teach English in rural Colombia considering both English language teaching policy and social challenges of these contexts, this paper explores different locally grounded English language teaching practices. Through the analysis of teachers’ narratives and...
- Autores:
-
Cruz Arcila, Ferney
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66859
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66859
http://bdigital.unal.edu.co/67887/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Critical pedagogy
English language teaching practices
teacher knowledge
rural contexts
conocimiento docente
contextos rurales
pedagogía crítica
prácticas de enseñanza del inglés
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional