Impact of the National University intervention in the Débora Arango Public School content based additive bilingual project
Abstract. The present case study wants to characterize the impact of the assistance of the National University of Colombia to the Debora Arango School in the implementation of the Content Based Additive Bilingual Program developed with the Secretariat of Education of Bogotá. Furthermore, it wants to...
- Autores:
-
Oliveros López, Flor Astrid
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/21211
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/21211
http://bdigital.unal.edu.co/11969/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
42 Inglés e inglés antíguo / Specific languages
Bilingual education
Additive bilingualism
Content based approach
CLIL (Content Language Integrated Learning)
Educación bilingüe
Bilingüismo aditivo
Enfoque basado en contenidos
Aprendizaje integrado de lengua y contenidos
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional