Inicio de reflexión filosófica en estudiantes de grado sexto de la Institución Educativa Absalón Torres Camacho mediante la guía didáctica
This investigation is presented with a qualitative design approach, it searched to build with the sixth grade students of the I. E. Absalón Torres Camacho from Florida, the majority of them belonging to families of social stratum 1 and 2, the conditions of possibility for their involvement in philos...
- Autores:
-
Sánchez Hoyos, Adeilú
- Tipo de recurso:
- Informe
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/78718
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/78718
- Palabra clave:
- 100 - Filosofía y Psicología
370 - Educación
Filosofía para niños
guía didáctica
pensamiento crítico
reflexión filosófica
philosophy for children
didactic guide
critical thinking
philosophical reflection
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional