Inicio de reflexión filosófica en estudiantes de grado sexto de la Institución Educativa Absalón Torres Camacho mediante la guía didáctica

This investigation is presented with a qualitative design approach, it searched to build with the sixth grade students of the I. E. Absalón Torres Camacho from Florida, the majority of them belonging to families of social stratum 1 and 2, the conditions of possibility for their involvement in philos...

Full description

Autores:
Sánchez Hoyos, Adeilú
Tipo de recurso:
Informe
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Nacional de Colombia
Repositorio:
Universidad Nacional de Colombia
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/78718
Acceso en línea:
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/78718
Palabra clave:
100 - Filosofía y Psicología
370 - Educación
Filosofía para niños
guía didáctica
pensamiento crítico
reflexión filosófica
philosophy for children
didactic guide
critical thinking
philosophical reflection
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional