Argumentation Skills: A Peer Assessment Approach to Discussions in the EFL Classroom
This paper presents an exploratory action research study carried out by two English as a foreign language teachers in a private, non-profit institution in Bogota, Colombia, with a group of 12 learners in a B1 English course. These students faced difficulties elaborating on their ideas when discussin...
- Autores:
-
Ubaque Casallas, Diego Fernando
Pinilla Castellanos, Freddy Samir
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66920
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66920
http://bdigital.unal.edu.co/67948/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Argumentation skills
experience
peer assessment
evaluación por pares
experiencia
habilidades de argumentación
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional