Inclusive Education and ELT Policies in Colombia: Views From Some PROFILE Journal Authors
This article reports on a study aimed at exploring inclusive policies in the teaching of English as a foreign language in Colombia, as evidenced in the articles published in the PROFILE Journal by Colombian authors. The use of the documentary research method and critical discourse analysis showed th...
- Autores:
-
Robayo Acuña, Lina María
Cárdenas, Melba Libia
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66913
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66913
http://bdigital.unal.edu.co/67941/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Bilingualism
foreign language teaching
inclusion
inclusive education
language policies
bilingüismo
enseñanza de lenguas extranjeras
educación inclusiva
inclusión
políticas lingüísticas
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional