Diseño de un material de enseñanza con coherencia intracurricular sobre el proceso de la nutrición humana

This research work aims to design a teaching material with intracurricular coherence from the formulation of specific domain theories on the process of human nutrition, for the last level of elementary school. In this way, it is intended to overcome some teaching and learning difficulties related to...

Full description

Autores:
Sánchez Jimenez, Tachi Magda Yulieth
Tipo de recurso:
Informe
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Nacional de Colombia
Repositorio:
Universidad Nacional de Colombia
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/78318
Acceso en línea:
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/78318
Palabra clave:
Estudios de diseño, coherencia curricular, teorías de dominio específico de la enseñanza y aprendizaje del proceso de la nutrición humana.
Design studies, curricular coherence, specific domain theories of teaching and learning of the human nutrition process.
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial 4.0 Internacional