Diseño de un material de enseñanza con coherencia intracurricular sobre el proceso de la nutrición humana
This research work aims to design a teaching material with intracurricular coherence from the formulation of specific domain theories on the process of human nutrition, for the last level of elementary school. In this way, it is intended to overcome some teaching and learning difficulties related to...
- Autores:
-
Sánchez Jimenez, Tachi Magda Yulieth
- Tipo de recurso:
- Informe
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/78318
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/78318
- Palabra clave:
- Estudios de diseño, coherencia curricular, teorías de dominio específico de la enseñanza y aprendizaje del proceso de la nutrición humana.
Design studies, curricular coherence, specific domain theories of teaching and learning of the human nutrition process.
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional