Estrategia didáctica basada en el aprendizaje significativo para la comprensión del concepto de espacio geográfico en estudiantes del grado 7
In the present research work, elements that seek to strengthen the processes of understanding social learning are related. This includes elements of spatiality, temporality, culturality and institutionality that help to understand the concept of geographical space. Students from grade 7-4, from the...
- Autores:
-
Vasquez Perez, Paola Andrea
- Tipo de recurso:
- Informe
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/78810
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/78810
- Palabra clave:
- 370 - Educación
900 - Geografía e historia
Geographic space
Geographical orientation
Map
Social mapping
Didactic strategy
Meaningful learning
Espacio geográfico
Orientación geográfica
Mapa
Cartografía social
Estrategia didáctica
Aprendizaje significativo
- Rights
- openAccess
- License
- Reconocimiento 4.0 Internacional