The portrayal of efl teachers in official discourse: the perpetuation of disdain
The purpose of this article is to offer an interpretation of the images of Colombian English teachers constructed in official discourse, particularly (but not exclusively) in the document “Estándares básicos de competencias en lenguas extranjeras: inglés. Formar en lenguas extranjeras, el reto”. Thi...
- Autores:
-
Guerrero, Carmen Helena
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2010
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/31247
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/31247
http://bdigital.unal.edu.co/21325/
http://bdigital.unal.edu.co/21325/2/
- Palabra clave:
- TESOL
EFL
Teach er education
EFL teach ers
critical discourse analysis
symbolic power
meaning as representation.
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional