The portrayal of efl teachers in official discourse: the perpetuation of disdain

The purpose of this article is to offer an interpretation of the images of Colombian English teachers constructed in official discourse, particularly (but not exclusively) in the document “Estándares básicos de competencias en lenguas extranjeras: inglés. Formar en lenguas extranjeras, el reto”. Thi...

Full description

Autores:
Guerrero, Carmen Helena
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2010
Institución:
Universidad Nacional de Colombia
Repositorio:
Universidad Nacional de Colombia
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/31247
Acceso en línea:
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/31247
http://bdigital.unal.edu.co/21325/
http://bdigital.unal.edu.co/21325/2/
Palabra clave:
TESOL
EFL
Teach er education
EFL teach ers
critical discourse analysis
symbolic power
meaning as representation.
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial 4.0 Internacional