Diseño de una estrategia didáctica para la comprensión de procesos biológicos a través del funcionamiento de canales iónicos y la bomba de Na+ / K+ en la sinapsis neuronal.

This research presents the design of a didactic strategy based on the significant critical learning of Marco Antonio Moreira, and on the SQA technique of Julio Pimienta, in order to improve the teaching work and bring new strategies to the classroom with interactive learning activities that promote...

Full description

Autores:
Villota Castillo, Laura Isabel
Tipo de recurso:
Work document
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Nacional de Colombia
Repositorio:
Universidad Nacional de Colombia
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/75782
Acceso en línea:
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/75782
Palabra clave:
Educación::Educación secundaria
Critical significant learning
SQA technique
Aprendizaje significativo crítico
Técnica SQA
Competencias básicas
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional