Strategies Instruction to Improve the Preparation for English Oral Exams
This article presents the results of an inter-institutional research study that assessed the impact of strategies instruction on students’ preparation for and performance in oral exams. Two teacher-researchers at different universities trained 26 students in their respective B1-English-level courses...
- Autores:
-
Abad, José Vicente
Alzate, Paula Andrea
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66931
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66931
http://bdigital.unal.edu.co/67959/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Language learning strategies
oral assessment
preparation for oral exams
rubrics
strategies instruction
estrategias de aprendizaje en lenguas
evaluación oral
instrucción en estrategias
preparación para pruebas orales
rúbricas
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional