Scaffolding Learner Puzzling in Exploratory Practice: Perspectives From the Business English Classroom
This study describes a teacher-researcher’s experience of scaffolding his business English learners in identifying, formulating, and exploring language learning puzzles using the principles of exploratory practice. Adopting both qualitative and quantitative methods, the teacher-researcher reflected...
- Autores:
-
Banister, Chris
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66861
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66861
http://bdigital.unal.edu.co/67889/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Business English
exploratory practice
learner puzzles
teacher research
inglés de negocios
investigación docente
práctica exploratoria
“puzzles” de aprendices
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional