“Rompe Tabla”: una estrategia para enseñar la tabla periódica de los elementos químicos en grado décimo

This work focused on a basic but essential theme for the understanding of chemistry, the periodic table. Specifically, it focused on the learning problems on the same in the 10th grade students of the Educational Institution José Acevedo y Gómez, located in the rural area of the municipality of Rest...

Full description

Autores:
Martinez-Salazar, Claudia Patricia
Tipo de recurso:
Informe
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Nacional de Colombia
Repositorio:
Universidad Nacional de Colombia
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/77525
Acceso en línea:
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/77525
Palabra clave:
Química y ciencias afines
Educación
Tabla periódica
Química
Estrategia didáctica
Enseñanza
Aprendizaje
Trabajo colaborativo
Collaborative work
Periodic table
Chemistry
Didactic strategy
Teaching
Learning
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional