“Rompe Tabla”: una estrategia para enseñar la tabla periódica de los elementos químicos en grado décimo
This work focused on a basic but essential theme for the understanding of chemistry, the periodic table. Specifically, it focused on the learning problems on the same in the 10th grade students of the Educational Institution José Acevedo y Gómez, located in the rural area of the municipality of Rest...
- Autores:
-
Martinez-Salazar, Claudia Patricia
- Tipo de recurso:
- Informe
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/77525
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/77525
- Palabra clave:
- Química y ciencias afines
Educación
Tabla periódica
Química
Estrategia didáctica
Enseñanza
Aprendizaje
Trabajo colaborativo
Collaborative work
Periodic table
Chemistry
Didactic strategy
Teaching
Learning
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional