High School EFL Teachers’ Identity and Their Emotions Towards Language Requirements
This is a study on high school English as a foreign language Colombian teacher identity. Using an interpretive research approach, I explored the influence of the National Bilingual Programme on the reconstruction of teacher identity. This study focuses on how teachers feel about language requirement...
- Autores:
-
Torres-Rocha, Julio César
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66897
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66897
http://bdigital.unal.edu.co/67925/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
English as a foreign language
language policy
language requirements
teacher identity
teacher emotions
identidad del profesor de inglés
inglés como lengua extranjera
política de lengua
requisitos de lengua
sentimientos de los profesores
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional