Problem-Based Learning: An Experiential Strategy for English Language Teacher Education in Chile
The Chilean education system requires English language teachers to be equipped with non-conventional teaching strategies that can foster meaningful learning and assure successful learners’ performances in diverse and complex settings. This exploratory, descriptive, research study aimed at discoverin...
- Autores:
-
Muñoz Campos, Diego
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66903
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66903
http://bdigital.unal.edu.co/67931/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
English teacher education
learning strategies
problem-based learning
aprendizaje basado en problemas
estrategias de aprendizaje
formación de profesores de inglés
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional