Implementación piloto de un Proyecto Pedagógico Productivo en básica secundaria a través de la piscicultura: El caso de las disoluciones

The teaching of chemistry in high school has been carried out from a decontextualized perspective and focused on the contents and the teacher, a situation that limits the opportunity for students to engage in the construction of chemistry products and processes. In order to overcome these restrictio...

Full description

Autores:
Salazar Salazar, Jenny Viviana
Tipo de recurso:
Informe
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Nacional de Colombia
Repositorio:
Universidad Nacional de Colombia
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/77623
Acceso en línea:
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/77623
Palabra clave:
370 - Educación
Contextualized teaching; Productive Pedagogical Project; Rural school; Fish farming, Chemistry education.
Enseñanza contextualizada; Proyecto Pedagógico Productivo; Escuela Rural; Piscicultura, Educación en química.
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial 4.0 Internacional