Implementación piloto de un Proyecto Pedagógico Productivo en básica secundaria a través de la piscicultura: El caso de las disoluciones
The teaching of chemistry in high school has been carried out from a decontextualized perspective and focused on the contents and the teacher, a situation that limits the opportunity for students to engage in the construction of chemistry products and processes. In order to overcome these restrictio...
- Autores:
-
Salazar Salazar, Jenny Viviana
- Tipo de recurso:
- Informe
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/77623
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/77623
- Palabra clave:
- 370 - Educación
Contextualized teaching; Productive Pedagogical Project; Rural school; Fish farming, Chemistry education.
Enseñanza contextualizada; Proyecto Pedagógico Productivo; Escuela Rural; Piscicultura, Educación en química.
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional