Enseñanza de la discontinuidad de la materia a través de la estrategia de aprendizaje basado en problemas
This project was supported by different educational investigations that show that teaching the phenomenon of the discontinuity of matter is quite a challenge, due to the level of abstraction of this content and the little effectiveness that the transmissionist teaching orientation has achieved. This...
- Autores:
-
Restrepo Millán, Luis Eduardo
- Tipo de recurso:
- Informe
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/77606
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/77606
- Palabra clave:
- 370 - Educación
ABP
discontinuidad de la materia
cognición situada
metodología mixta
estudio de casos
ideas alternativas
modelos alternativos
PBL
matter discontinuity
situated cognition
mixed methodology
study of cases
alternative ideas
alternative models
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional