Aligning English Language Testing With Curriculum
Frustrations with traditional testing led a group of teachers at the English for adults program at Universidad EAFIT (Colombia) to design tests aligned with the institutional teaching philosophy and classroom practices. This article reports on a study of an item-by-item evaluation of a series of Eng...
- Autores:
-
Palacio, Marcela
Gaviria, Sandra
Brown, James Dean
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66919
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66919
http://bdigital.unal.edu.co/67947/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Classroom tests
integrated language skills
reliability
validity
confiabilidad
habilidades lingüísticas integradas
pruebas
validez
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional