Rhetorical, Metacognitive, and Cognitive Strategies in Teacher Candidates’ Essay Writing
This paper reports on a study about the rhetoric, metacognitive, and cognitive strategies pre-service teachers use before and after a process-based writing intervention when completing an argumentative essay. The data were collected through two think-aloud protocols while 21 Chilean English as a for...
- Autores:
-
Díaz Larenas, Claudio
Ramos Leiva, Lucía
Ortiz Navarrete, Mabel
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/66898
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/66898
http://bdigital.unal.edu.co/67926/
- Palabra clave:
- 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Argumentative essay
pre-service teachers
think-aloud protocol
writing strategies
ensayo argumentativo
estrategias de escritura
estudiantes de un programa de formación de profesores de inglés
protocolo de pensamiento en voz alta
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial 4.0 Internacional