Desarrollo de conceptos básicos de probabilidad en un aula compartida por estudiantes sordos y oyentes de grado séptimo

This paper presents the design and implementation of a didactic sequence to develop the concepts of probability in 7th grade students of a classroom shared between deaf and hearing children, and which has the support of a Colombian Sign Language Interpreter (LSC). For its design, the concept of visu...

Full description

Autores:
Vidal García, Lilibeth
Tipo de recurso:
Work document
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Nacional de Colombia
Repositorio:
Universidad Nacional de Colombia
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unal.edu.co:unal/77867
Acceso en línea:
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/77867
Palabra clave:
570 - Ciencias de la vida
371 - Administración escolar; educación especial
370 - Educación
enseñanza de la probabilidad
estudiantes sordos y oyentes
conceptos básicos de probabilidad
probability teaching
deaf and hearing students
basic concepts of probability
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional