Desarrollo de conceptos básicos de probabilidad en un aula compartida por estudiantes sordos y oyentes de grado séptimo
This paper presents the design and implementation of a didactic sequence to develop the concepts of probability in 7th grade students of a classroom shared between deaf and hearing children, and which has the support of a Colombian Sign Language Interpreter (LSC). For its design, the concept of visu...
- Autores:
-
Vidal García, Lilibeth
- Tipo de recurso:
- Work document
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Nacional de Colombia
- Repositorio:
- Universidad Nacional de Colombia
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unal.edu.co:unal/77867
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/77867
- Palabra clave:
- 570 - Ciencias de la vida
371 - Administración escolar; educación especial
370 - Educación
enseñanza de la probabilidad
estudiantes sordos y oyentes
conceptos básicos de probabilidad
probability teaching
deaf and hearing students
basic concepts of probability
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional