Pair negotiation when developing english speaking tasks
This study analyzes what characterizes the negotiations of seventh graders at a public school of Bogota when working in pairs while developing speaking tasks in EFL classes. The inquiry is a descriptive case study that follows the qualitative paradigm. We conducted the study with four participants,...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2011
- Institución:
- Universidad Distrital Francisco José de Caldas
- Repositorio:
- RIUD: repositorio U. Distrital
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udistrital.edu.co:11349/843
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11349/843
- Palabra clave:
- INGLÉS ENSEÑANZA
ADQUISICIÓN DE UNA SEGUNDA LENGUA
EDUCACIÓN SECUNDARIA
TÉCNICAS DE ENSEÑANZA
LICENCIATURA EN EDUCACIÓN BÁSICA CON ÉNFASIS EN INGLÉS COMO LENGUA EXTRANJERA - TESIS Y DISERTACIONES ACADÉMICAS
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional