Generating critical thinking on gender issues using listening activities
This paper contains the description of the problem we found regarding students’difficulties in taking a critical point of view towards gender issues, which is a common situation in this classroom and in nowadays’ society. By working on the listening micro skill of distinguishing between literal and...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Distrital Francisco José de Caldas
- Repositorio:
- RIUD: repositorio U. Distrital
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udistrital.edu.co:11349/15991
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11349/15991
- Palabra clave:
- Pensamiento crítico
Escuchando
Micro habilidad
Significado literal vs implícito
Licenciatura en Educación Básica con énfasis en Inglés - Tesis y Disertaciones Académicas
Pensamiento crítico - Enseñanza
Pedagogía
Métodos de enseñanza
Critical thinking
Listening
Micro skill
Literal vs implied meaning
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional