Nativespeakerism and english teachers’pedagogical discourses

This research explored teachers’ and institutional pedagogical discourses regarding Nativespeakerism in an informal teaching setting in Bogotá through the analysis of semi-structured interviews. The purpose was to understand EFL teachers’ pedagogical discourses, their reconceptualizations, alienatio...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Distrital Francisco José de Caldas
Repositorio:
RIUD: repositorio U. Distrital
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.udistrital.edu.co:11349/31542
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11349/31542
Palabra clave:
Discursos pedagógicos
Docentes
Falacia
Hablante nativo
Maestría en Lingüística -- Tesis y disertaciones académicas
Inglés -- Enseñanza
Profesores de inglés
Inglés -- Enseñanza -- Investigaciones
Pedagogical discourses
Teachers
Nativespeakerism
Native speaker
Rights
License
An error occurred on the license name.