Nativespeakerism and english teachers’pedagogical discourses
This research explored teachers’ and institutional pedagogical discourses regarding Nativespeakerism in an informal teaching setting in Bogotá through the analysis of semi-structured interviews. The purpose was to understand EFL teachers’ pedagogical discourses, their reconceptualizations, alienatio...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Distrital Francisco José de Caldas
- Repositorio:
- RIUD: repositorio U. Distrital
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udistrital.edu.co:11349/31542
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11349/31542
- Palabra clave:
- Discursos pedagógicos
Docentes
Falacia
Hablante nativo
Maestría en Lingüística -- Tesis y disertaciones académicas
Inglés -- Enseñanza
Profesores de inglés
Inglés -- Enseñanza -- Investigaciones
Pedagogical discourses
Teachers
Nativespeakerism
Native speaker
- Rights
- License
- An error occurred on the license name.