Describing features in children´s visual attention: a qualitative focused description research on feature integration theory

This research is a description of visual attention features found in children in fourth grade through the implementation of Naturalistic Intelligence activities at Liceo Español Pérez Galdós it was done in 2006 I. The most important objective was to find out what characteristics could describe fourt...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2008
Institución:
Universidad Distrital Francisco José de Caldas
Repositorio:
RIUD: repositorio U. Distrital
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.udistrital.edu.co:11349/1365
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11349/1365
Palabra clave:
Inglés - Enseñanza
Adquisición de una segunda lengua
Técnicas de enseñanza
Educación primaria
Licenciatura en Educación Básica con énfasis en Inglés - Tesis y disertaciones académicas
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional