Describing features in children´s visual attention: a qualitative focused description research on feature integration theory
This research is a description of visual attention features found in children in fourth grade through the implementation of Naturalistic Intelligence activities at Liceo Español Pérez Galdós it was done in 2006 I. The most important objective was to find out what characteristics could describe fourt...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2008
- Institución:
- Universidad Distrital Francisco José de Caldas
- Repositorio:
- RIUD: repositorio U. Distrital
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udistrital.edu.co:11349/1365
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11349/1365
- Palabra clave:
- Inglés - Enseñanza
Adquisición de una segunda lengua
Técnicas de enseñanza
Educación primaria
Licenciatura en Educación Básica con énfasis en Inglés - Tesis y disertaciones académicas
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional