Implementation and design of a CLIL curriculum in a suburban school

Language teachers face constant changes and challenges, lack of learner’s motivation, insufficient preparation, and deficit of syllabus and materials designed with an emphasis on the students' specific needs and settings may make it difficult to achieve an efficient and well-built second langua...

Full description

Autores:
Gonzalez, Johanna Carolina
Avila, Diego Fernando
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Distrital Francisco José de Caldas
Repositorio:
RIUD: repositorio U. Distrital
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.udistrital.edu.co:11349/40656
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11349/40656
Palabra clave:
Bilingüismo
Ciencias naturales
Ciencias sociales
CLIL
ELT
Necesidades estudiantiles
Segunda lengua
Licenciatura en Educación Básica con Énfasis en Inglés
Motivación del estudiante
Enfoque CLIL (Content and Language Integrated Learning)
Materiales y programas de enseñanza de L2
Desafíos en la enseñanza de idiomas
Bilingualism
CLIL
ELT
L2 learning
Natural sciences
Social sciences
Students needs
Rights
License
CC0 1.0 Universal