La Red de Escuelas de Música de Medellín, un espacio para la construcción de la identidad de los adolescentes participantes
ABSTARCT: In this article, the main findings of the research study “Medellin’s Schools of Music Network, a space for identity construction of teenage participants” are presented. Its main objective was to describe, from these teenagers’ perspective, how does the Network help them to construct their...
- Autores:
-
Barrera Valencia, Dagoberto
Ortiz Medina, María Orfaley
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/9409
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/9409
- Palabra clave:
- Identidad (Psicología)
Identity (Psychology)
Adolescencia
Adolescence
Música - Enseñanza
Music - Instruction and study
Educación del oido
Ear training
Identidades juveniles
Educación musical
Adolescentes - Medellín
Red de Escuelas de Música de Medellín
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia