Comprehensible Input to Promote Effective Language Output
ABSTRACT: This is the report of an action research study whose purpose was to explore to what extent providing students with comprehensible input can promote students’ effective language output. Data was collected through my research journal, a survey to students, an interview with the teacher, my t...
- Autores:
-
López García, Viviana Aydee
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/11004
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/11004
- Palabra clave:
- Método de aprendizaje
Learning methods
Método de enseñanza
Teaching methods
Alfabetización
Literacy
Investigación acción en educación
Action research in education
Retroalimentación
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept81
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept83
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept1519
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/