Contenido nutricional de alimentos y bebidas publicitados en la franja infantil de la televisión colombiana

ABSTRACT: To describe the nutritional content of foods and non-alcoholic beverages advertised in the children’s frame vs. the general frame in two national, private, free-access, television channels in Colombia. Methods: Cross-sectional, descriptive study. The recording was performed in July of 2012...

Full description

Autores:
Mejía Díaz, Diana Margarita
Carmona Garcés, Isabel Cristina
Giraldo López, Paula Andrea
González Zapata, Laura Inés
Tipo de recurso:
Article of investigation
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/12074
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10495/12074
Palabra clave:
Publicidad
Advertising
Alimentos
Foods
Niños
Children
Valor nutritivo
Nutritional value
Televisión
Television
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia