Assesing Speaking Skills through the Implementation of TBLA in a Group of Second Graders
ABSTRACT: This action research explored the usefulness of implementing Task-based Language Assessment (TBLA) to help assess second graders’ speaking skills at a public school in Medellin. To do this, I designed and implemented a task about food to help students do an oral presentation about their li...
- Autores:
-
Rodríguez Arias, Lina Marcela
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/10726
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/10726
- Palabra clave:
- Expresión oral
Oral expression
Trabajo en equipo
Group work
Communication skills
Habilidades de comunicación
Aprendizaje basado en tareas
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept10648
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/