El educador como investigador de su práctica pedagógica: la importancia de la reflexión en la educación para la salud

ABSTRACT: To present the process and results of an action research in the educational dimension, the growth and development program of a health institution in Medellin. Methodology: following Stenhouse’s ideas about a teacherresearcher, it was developed a reflective process where the program’s teams...

Full description

Autores:
Torres Ospina, Julio Nicolas
Peñaranda Correa, Fernando
Bastidas Acevedo, Miriam
Escobar Paucar, Gloria Matilde
Pérez Becerra, Francy Nelly
Arango Córdoba, Adriana Litz
Rivas Arango, Edison
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2010
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/5545
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10495/5545
Palabra clave:
Educación en salud
Investigación acción
Educadores
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Colombia (CC BY-NC-SA 2.5 CO)