El educador como investigador de su práctica pedagógica: la importancia de la reflexión en la educación para la salud
ABSTRACT: To present the process and results of an action research in the educational dimension, the growth and development program of a health institution in Medellin. Methodology: following Stenhouse’s ideas about a teacherresearcher, it was developed a reflective process where the program’s teams...
- Autores:
-
Torres Ospina, Julio Nicolas
Peñaranda Correa, Fernando
Bastidas Acevedo, Miriam
Escobar Paucar, Gloria Matilde
Pérez Becerra, Francy Nelly
Arango Córdoba, Adriana Litz
Rivas Arango, Edison
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2010
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/5545
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/5545
- Palabra clave:
- Educación en salud
Investigación acción
Educadores
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Colombia (CC BY-NC-SA 2.5 CO)