How Can the Implementation of a Problem Posing Approach Promote Critical Reflection in the English Class?

ABSTRACT: This action research study intended to explore how problem posing promotes critical reflection through the discussion of social issues in the English class. The project was carried out in a public school in Medellin city. Actions consisted in first connecting class topics to students’ inte...

Full description

Autores:
Vélez Castañeda, Carlos Andrés
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/11441
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10495/11441
Palabra clave:
Método de aprendizaje
Learning methods
Método de enseñanza
Teaching methods
Investigación acción
Action research
Investigación participativa
Participatory research
Inglés - enseñanza
English language - study and teaching
Investigación acción participativa (IAP)
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept81
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept83
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/