How Can the Implementation of a Problem Posing Approach Promote Critical Reflection in the English Class?
ABSTRACT: This action research study intended to explore how problem posing promotes critical reflection through the discussion of social issues in the English class. The project was carried out in a public school in Medellin city. Actions consisted in first connecting class topics to students’ inte...
- Autores:
-
Vélez Castañeda, Carlos Andrés
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/11441
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/11441
- Palabra clave:
- Método de aprendizaje
Learning methods
Método de enseñanza
Teaching methods
Investigación acción
Action research
Investigación participativa
Participatory research
Inglés - enseñanza
English language - study and teaching
Investigación acción participativa (IAP)
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept81
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept83
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/