Relación pedagógica e interacción comunicativa
ABSTRACT: This paper aims at showing a way of providing teaching, taking in account constant tensions and questions that, going beyond a particular case drawn from experience in the field, allows the sharing of everyday situations in the classroom, which may turn itself into a privileged experience...
- Autores:
-
Gil Congote, Lina Marcela
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/2754
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/2754
- Palabra clave:
- Interacción comunicativa
Análisis del discurso
Transferencia
Prácticas pedagógicas
Communicative interaction
Discourse analysis
Transference
Pedagogical relationship
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Colombia (CC BY-NC-SA 2.5 CO)