La autoridad : eje de la acción-reflexión del practicante docente
ABSTRACT: It's presented the second port of the systematization result: Practice knowledge of Pedagogic Project on Malta and Pilsen elemental school s 1996-1997 analyzing the way that guided pedagogic action and its cornponents- teacher-pupil relation, method, arranging, of the class, motivator...
- Autores:
-
Martínez Ardila, Juan Diego
Castro Carvajal, Julia Adriana
Higuita Guzmán, Gustavo Adolfo
Urrego, Mónica
Toro López, Ángela Inés
Henao, Margory
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2005
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/2812
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/2812
- Palabra clave:
- Autonomía
Autoridad
Normas
Relaciones maestro - estudiante
Práctica educativa
Prácticas pedagógicas
Authority
Stimulation
Practice
Strategies
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Colombia (CC BY-NC-SA 2.5 CO)