La autoridad : eje de la acción-reflexión del practicante docente

ABSTRACT: It's presented the second port of the systematization result: Practice knowledge of Pedagogic Project on Malta and Pilsen elemental school s 1996-1997 analyzing the way that guided pedagogic action and its cornponents- teacher-pupil relation, method, arranging, of the class, motivator...

Full description

Autores:
Martínez Ardila, Juan Diego
Castro Carvajal, Julia Adriana
Higuita Guzmán, Gustavo Adolfo
Urrego, Mónica
Toro López, Ángela Inés
Henao, Margory
Tipo de recurso:
Article of investigation
Fecha de publicación:
2005
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/2812
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10495/2812
Palabra clave:
Autonomía
Autoridad
Normas
Relaciones maestro - estudiante
Práctica educativa
Prácticas pedagógicas
Authority
Stimulation
Practice
Strategies
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Colombia (CC BY-NC-SA 2.5 CO)