Implementation of Task-Based Language Learning Approach to Improve Pronunciation
ABSTRACT: This action research project reports how Task Based Learning approach contributed to improve eighth graders’ pronunciation in an EFL class in a public institution in Bello, Colombia. In this project, three oral tasks were developed following the three phases of Task-Based Learning proposed...
- Autores:
-
Bedoya Mazo, Luis Miguel
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/10873
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/10873
- Palabra clave:
- Método de enseñanza
Teaching methods
Método de aprendizaje
Learning methods
Lengua extranjera
Foreign languages
Lengua extranjera
Mother tongue
Investigación acción en educación
Action research in education
Retroalimentación
Tareas orales
Inglés como lengua extranjera
Interferencia de la lengua materna
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept83
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept81
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept3937
http://vocabularies.unesco.org/thesaurus/concept13214
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/