Dificultades para la atención en los servicios de urgencias: la espera inhumana
ABSTRACT: To understand the process of receiving emergency care services for patients and their families. Methodology: the research was performed with adult people from both genders who consulted the emergency room services in the city of Medellin (Colombia). A qualitative focus was used with focali...
- Autores:
-
Lopera Betancur, Martha Adiela
García Henao, María Lucelly
Madrigal Ramírez, Martha Cecilia
Forero Pulido, Constanza
- Tipo de recurso:
- Article of investigation
- Fecha de publicación:
- 2010
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/5102
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10495/5102
- Palabra clave:
- Servicio de urgencia en hospital
Humanización de la atención
Triage
Barreras de comunicación
Emergency service hospital
Humanization of assistance
Communications barriers
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Colombia (CC BY-NC-SA 2.5 CO)