Estudio de percepción de medios de comunicación de la Universidad de Antioquia

ABSTRAC: To investigate on the receptivity, acceptability, motivation and expectations of the usuary and receiving public of the communicational products that are realised in the University of Antioch, in three of the application fields: it presses, broadcasting and television.

Autores:
Universidad de Antioquia. Facultad de Ciencias Sociales y Humanas. Centro de Estudios de Opinión - CEO
Tipo de recurso:
Article of investigation
Fecha de publicación:
2010
Institución:
Universidad de Antioquia
Repositorio:
Repositorio UdeA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/2570
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10495/2570
Palabra clave:
Medios de comunicación
Medios de comunicación - Estudios
Universidad de Antioquia
Percepción
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Colombia (CC BY-NC-SA 2.5 CO)