Optimización del tiempo de entrega de pedidos por parte de la comercializadora multidrogas de Colombia S.A.S., sede Montería
The business practice carried out in Multridogas de Colombia SAS, Montería headquarters, between the months of November - December 2021 and January - February 2022, in which contributions were made in the commercial area of the company, where the execution of a customer satisfaction survey. Based on...
- Autores:
-
Causil Llorente, Mirleth
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/4974
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/4974
- Palabra clave:
- Mejora
Calidad
Clientes
Diagnostico
Servicio
Optimizar
Improvement
Quality
Customers
Diagnosis
Service
Optimize
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2022