Optimización del tiempo de entrega de pedidos por parte de la comercializadora multidrogas de Colombia S.A.S., sede Montería

The business practice carried out in Multridogas de Colombia SAS, Montería headquarters, between the months of November - December 2021 and January - February 2022, in which contributions were made in the commercial area of the company, where the execution of a customer satisfaction survey. Based on...

Full description

Autores:
Causil Llorente, Mirleth
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad de Córdoba
Repositorio:
Repositorio Institucional Unicórdoba
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/4974
Acceso en línea:
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/4974
Palabra clave:
Mejora
Calidad
Clientes
Diagnostico
Servicio
Optimizar
Improvement
Quality
Customers
Diagnosis
Service
Optimize
Rights
openAccess
License
Copyright Universidad de Córdoba, 2022