La transformación digital como herramienta de creación de valor en las pymes latinoamericanas: estudio de casos 2009 – 2019
Worldwide companies or organizations have implemented new business strategies (with the help of technologies) that allow them to be more effective and efficient according to the demands of customers, suppliers and markets. In this way, digital transformation must be understood as the application of...
- Autores:
-
Figueredo Betancourt, Carolina Andrea
Causil García, Fabián Camilo
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/3943
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/3943
- Palabra clave:
- Transformación digital
Creación de Valor
Digital transformation
Value creation
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2021