Duolingo como herramienta didáctica para contribuir en el mejoramiento del proceso de enseñanza-aprendizaje del idioma inglés
This qualitative study sought to explore how Duolingo helped develop the four language skills reading writing, listening, reading and speaking in a group of students. We used action research by first analyzing students initial level of English and another test at the end of the project to understand...
- Autores:
-
Valeta Guzmán, Mauricio José
Ubarnes Salazar, Yuranis María
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/6435
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6435
- Palabra clave:
- Estrategia didáctica
Duolingo
Enseñanza-aprendizaje
Herramienta didáctica
Didactic strategy
Duolingo
Teaching-learning
Teaching tools
- Rights
- embargoedAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2022