Duolingo como herramienta didáctica para contribuir en el mejoramiento del proceso de enseñanza-aprendizaje del idioma inglés

This qualitative study sought to explore how Duolingo helped develop the four language skills reading writing, listening, reading and speaking in a group of students. We used action research by first analyzing students initial level of English and another test at the end of the project to understand...

Full description

Autores:
Valeta Guzmán, Mauricio José
Ubarnes Salazar, Yuranis María
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad de Córdoba
Repositorio:
Repositorio Institucional Unicórdoba
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/6435
Acceso en línea:
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6435
Palabra clave:
Estrategia didáctica
Duolingo
Enseñanza-aprendizaje
Herramienta didáctica
Didactic strategy
Duolingo
Teaching-learning
Teaching tools
Rights
embargoedAccess
License
Copyright Universidad de Córdoba, 2022