Entorno digital gamificado para fortalecer la comprensión lectora en básica primaria de la I.E. Isabel La Católica

This research was carried out with the purpose of developing a gamified digital environment as a didactic strategy to strengthen the reading comprehension of primary school students of the I.E. Isabel La Católica, for the improvement of 4th grade students, also seeks to reinforce the management of i...

Full description

Autores:
Gómez Warne, Andrés David
Lozano Cordero, Leris Elena
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad de Córdoba
Repositorio:
Repositorio Institucional Unicórdoba
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/7432
Acceso en línea:
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/7432
Palabra clave:
Comprensión lectora
Entorno digital
Gamificación
Estrategia didáctica
Reading comprehension
Digital environment
Gamification
Didactic strategy
Rights
openAccess
License
Copyright Universidad de Córdoba, 2023