Entorno digital gamificado para fortalecer la comprensión lectora en básica primaria de la I.E. Isabel La Católica
This research was carried out with the purpose of developing a gamified digital environment as a didactic strategy to strengthen the reading comprehension of primary school students of the I.E. Isabel La Católica, for the improvement of 4th grade students, also seeks to reinforce the management of i...
- Autores:
-
Gómez Warne, Andrés David
Lozano Cordero, Leris Elena
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/7432
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/7432
- Palabra clave:
- Comprensión lectora
Entorno digital
Gamificación
Estrategia didáctica
Reading comprehension
Digital environment
Gamification
Didactic strategy
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2023