Aprendizaje colaborativo mediante entornos tecnológicos para la regulación de procesos motivacionales relacionados con la ansiedad escolar

Through the present work, the investigation of how collaborative learning in integration with some of the existing technological platforms can contribute to reducing the levels of school anxiety that some students are presenting today can be reduced, and as at the moment the interaction with technol...

Full description

Autores:
Aguirre Díaz, Esteban
Pastrana Cavadía, María Camila
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad de Córdoba
Repositorio:
Repositorio Institucional Unicórdoba
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/7133
Acceso en línea:
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/7133
Palabra clave:
Aprendizaje colaborativo
Plataformas tecnológicas
Ansiedad escolar
Sentido de competencia
Collaborative learning
Technological platforms
School anxiety
Self efficacy
Rights
openAccess
License
Copyright Universidad de Córdoba, 2022