Análisis de las estrategias de marketing digital de las empresas de telecomunicaciones en Colombia
The purpose of this paper is to expose the digital marketing strategies implemented in the four main telecommunications companies in Colombia, América Móvil, which operates under the name of Claro, Une with its operator Tigo, Telefónica under the operator Movistar and Partners Telecom with its WOM o...
- Autores:
-
Garrido Ortega, Andersson Brhallan
Bedoya Alcaraz, Nicholas
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/5105
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/5105
- Palabra clave:
- Telecomunicaciones
Colombia
Marketing digital
Internet
Telefonía
Innovación
Telecommunications
Colombia
Digital marketing
Internet
Telephony
Innovation
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2022