The lived experience of a teacher of english while generating efl students’ motivation: a phenomenological study
Motivation is considered an important prime mover for all human activity and therefore also for learning in school, foreign language teachers play a vital role in the students’ foreign language learning process. The purpose of this phenomenological study was to describe the perceptions of a teacher...
- Autores:
-
Vellojín Zarco, Diana Marcela
Hernández Pacheco, Mara Selena
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/6226
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/6226
- Palabra clave:
- Desmotivación de los estudiantes
Motivación
Aprendizaje de inglés
Profesores de inglés
Students’ demotivation
Motivation
English learning
English teachers
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2022