La conciencia fonológica en la enseñanza de la lectura en estudiantes de grado primero de la Institución Educativa Santa María Goretti en la ciudad de Montería

This project is part of a qualitative research and seeks to propose a new strategy to optimize the reading levels of first grade students of the Santa María Goretti High school of the city of Montería; As regards the development of phonological awareness, as a pedagogical tool in the reading process...

Full description

Autores:
González Zapa, María Victoria
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad de Córdoba
Repositorio:
Repositorio Institucional Unicórdoba
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/2615
Acceso en línea:
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/2615
Palabra clave:
Palabras clave: Conciencia fonológica, enseñanza- aprendizaje, lectura, mejoramiento de la lectura, herramientas pedagógicas.
Keywords: Phonological awareness, teaching-learning, reading, improvement of reading, pedagogical tools.
Rights
restrictedAccess
License
Copyright Universidad de Córdoba, 2020