La conciencia fonológica en la enseñanza de la lectura en estudiantes de grado primero de la Institución Educativa Santa María Goretti en la ciudad de Montería
This project is part of a qualitative research and seeks to propose a new strategy to optimize the reading levels of first grade students of the Santa María Goretti High school of the city of Montería; As regards the development of phonological awareness, as a pedagogical tool in the reading process...
- Autores:
-
González Zapa, María Victoria
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad de Córdoba
- Repositorio:
- Repositorio Institucional Unicórdoba
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/2615
- Acceso en línea:
- https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/2615
- Palabra clave:
- Palabras clave: Conciencia fonológica, enseñanza- aprendizaje, lectura, mejoramiento de la lectura, herramientas pedagógicas.
Keywords: Phonological awareness, teaching-learning, reading, improvement of reading, pedagogical tools.
- Rights
- restrictedAccess
- License
- Copyright Universidad de Córdoba, 2020